Elisabet Höglund överkvalificerad?

"Elisabet Höglund tvingades lämna TV4-programmet Förkväll.

Men det berodde inte på åldersdiskriminering.

– Problemet är att jag är för överkvalificerad för programmet, säger hon.

Efter tidagens sändning av Förkväll kallades Elisabet Höglund till ett möte med programmets producenter. De uppmanade henne att ta en time-out.

För Elisabet Höglund var det samma sak som att lämna programmet för gott"

Mer kan du läsa HÄR

Är man överkvalificerad om man inte vill ta botox? Vadå måste ställa krav? Tror hon att hon är för fin för sånt här program eller? Tror hon att det växer jobb på träd? Jesus!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, hon har nog näsan ganska högt upp. Har som sagt aldrig fattat varför hon vill jobba med det programmet. Har iofs aldrig tittat på det mer än max ett par minuter, så jag ska nog inte uttala mig egentligen...

Ja, det blir ingen skojig afton här.. ;-)

2010-02-11 @ 19:07:31
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe tro mig... du skulle tröttna på att jobba alla helger och storhelger osv. till slut får man som ingen fritid. de dagar du är ledig (typ som tisdagar som jag..) så jobbar alla andra så du har inte direkt någon du kan hälsa på eller umgås med, sen måste jag ALLTID tvätta mina lediga dagar, och städa, för min karl rör ju inget sånt.



Jag har jobbat såhär i snart sju år. Kanske därför jag är trött? :)

2010-02-11 @ 19:21:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Wiilow ★

Hej raring!



Jag hoppas att allt är bra med dig!

Bra att du tar upp detta!



Jag hörde detta om Elisabeth idag av min lilla mormor 70 år =) hihih..

Jag blev lite paff att hon fick sluta pga åldern..mer vet jag inte..



Men jag tycker att hon var rätt rolig och har inte bara "äldre" fans, så varför ska hon inte få vara kvar...? Måste läsa artikeln..



Kram på dig



Ps/ ska vi ta fikan?

2010-02-11 @ 21:44:23
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow ★

åhhh ny design!!!!

coooool!!!!!

2010-02-11 @ 21:44:58
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback