Farmville

Jag spelar ju som bekant några spel på Facebook, bla Countrylife som du kanske läst om i ett annat inlägg, annars finns det HÄR. Jag spelar Farmville också, ja det gör väl halva Facebook men idag fick jag ett redigt garv. Nu kan man skicka Valentinegåvor till varandra. Jag öppnade och fick syn på denna. Jag garvade så jag höll på att trilla ur stolen och i vanlig ordning kom katterna med en syrgastub för att dom trodde jag höll på att dö. Jag kanske får söka för mitt garv? Jag har hört nånstans att mitt garv väcker upp döda och att jag låter som Linda Hammar (har hört det från nån enstaka och henne har jag petat en pinne i röven med senap på, inte Linda dock). Kolla in den här sötingen. Det påminner om sånt där diadem med hjärtan eller stjärnor man kunde köpa på marknaden när jag var liten. Det som var ännu roligare var att det där bäääät fanns inuti ett brev (som ni ser i brevlådan). Ja säga vad man vill om Farmville men fantasi har då fan iallafall.



Kommentarer
Postat av: Gealach

Har inte orkat med Farmville på några dagar, för spelet är av någon anledning så himla segt på min dator... :-(

2010-02-09 @ 06:03:12
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Utlandsmamman

Hahaha vad lustigt.

Men precis som den över skriver, så har det varit jättesegt så jag har inte heller orkat kämpa. Får väl se om några bään hittar till min låda idag eller nåt. Kram

2010-02-09 @ 07:31:20
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Sööt! Ett ufo-får?!

2010-02-09 @ 07:52:38
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback