Fejkat i Kniven mot strupen

"TV-tittarna kunde i går kväll se hur tv-kocken Alexander Nilson räddade restaurangen ”Tusen och en natt” från katastrof i programmet ”Kniven mot strupen”.

Men nu anklagar krögaren Strix för lögn och fejkade inslag – och stämmer produktionsbolaget.

– De ljög för oss, säger Sait Savci till VLT."

Läs mer HÄR


Jag har sett programmet "Kniven mot strupen" och kocken Alexander Nilson är en dålig kopia av Gordon Ramsey till sättet. Det ser bara löjligt ut när han försöker att vara Ramsey. Det finns ingen som kan vara som Gordon utan att det lyser igenom att dom vill efterlikna honom.
Jag tror säkert att dom säger till att inte storstäda bara för att tv ska komma annars blir det ju inte bra tv. Precis som när jag läste att dom medverkande i programmet "Lyxfällan" skulle stöka till i sina annars så prydliga högar med räkningar och papper så det såg ut att dom inte hade nån ordning alls.



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag tror snart inte på ett ord vad de skriver om olika tvprogram, de skruvar ju bara till det för att få press.

2010-02-12 @ 16:32:58
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Sälen

För mycket fritid var det visst. Det märks. Presentera fakta och belägg istället för en massa rappakalja. :)

2010-02-12 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback