Grammygalan

"Sverige vann flera priser vid Grammy-galan i Los Angeles natt.

Bland annat sopade Lady Gaga-producenten RedOne hem segern i kassen för bästa dansalbum.

Sedan fick han mingla med superstars som Beyonce, Usher, Fergie, Pink, Rihanna och Kanye West.

De glittrande prisgalorna avlöser varandra i Los Angeles just nu.

Efter Golden globe-partyt här om helgen var det i natt dags för musikindustrins stora firmafest, Grammy, i jättearenan Staples Center.

Eftersom kategorierna under just den här galan är så frapperande många – man kan lätt få intrycket att skivbolagen vill täcka in alla – måste vissa priser delas ut timmarna innan tv-sändningen börjar."

Mer kan du läsa HÄR

 

Det är alltid kul när en svensk är med och vinner utomlands, det får Sverige lite mer på kartan kanske, om RedOne eller Nadir Khayat som han egentligen heter säger vart han bor förstås.

 

 

Grattis säger jag då!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh jag hade velat se =)

2010-02-01 @ 11:51:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

oki gärna =)



jag vill inte heller säga exakt vart jag bor hihi...

man vet aldrig ( fast jag litar på dig)



vi kan väl ta en fika en dag? Om du vill?

2010-02-01 @ 12:01:53
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

tack vad gulig du är-sånt gör mig glad.



såliteså!



Kram

2010-02-01 @ 12:14:36
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback