Jag är behövd

Mina dagar är ungefär likadana varje dag, jag skulle nästan kunna sätta repeat på mitt liv varje dag men sen kommer det glimtar i livet då man verkligen känner sig behövd, att någon uppskattar en för det man gör. Idag fick jag ett inlägg tillägnat mig på världens bästa BajsMalins blogg. Hon är verkligen min bloggdotter. Det finns personer som man lär känna över nätet lite som man får veta lite om som jag visst tycker om sen men sen finns det några som jag känner lite extra för och Malin är en av dom. Jag är enormt glad över att våra vägar korsades, jag är enormt glad över att hon har en humorblogg för det var därför jag besökte den första gången för snart 1 år sen. Hon får mig att skratta och får mig att må bra, henne ger jag mer än gärna råd och tips till livet ut om det behövs.
Malin, du ÄR underbar, du får mig att känna mig behövd och jag älskar dig som en nätvän/bloggmamma kan älska någon över nätet. Du är värdefull, du är älskad, du är helt outstanding. Glöm inte det gumman min. <3 <3 <3
Keep up the good work!

Bilden har jag inte snott för jag har gjort den själv!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

:'( Vad hade jag gjort utan dig! Tack för att du finns och för att du hittade in till min blogg!! <3 <3 <3

2010-02-17 @ 16:15:07
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: absolutjohan

BajsMalin kan vara den skevaste människan i historien...så förbannat rolig!

2010-02-17 @ 18:01:47
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Hillevi

Naaw! blinkar hårt Ibland är cyberrymden ett rätt fantastiskt ställe!

2010-02-18 @ 07:55:10
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback