Johan Glans bryter mot lagen

På den tiden då jag kunde gå ut på krogen och nattklubbar och man fick röka inne så tänkte jag inte så mycket på att det kanske fanns folk som inte tålde rök, som kanske fick stanna hemma bara för den skull. Ibland tyckte jag att det var äckligt att lukta inpyrd rök när man kom hem men 2005 upphörde det och man var tvungen att ställa sig ute för att röka. Det måste ha varit en befrielse för alla som inte rökte. Nu är det så vanligt att man inte tänker på det längre. Man går ut om man nu är tvungen, man gör som man blir tillsagd. Man ska ju respektera andra. Johan Glans som jag inte tror ens röker egentligen bröt mot den lagen inne på Berns, visserligen jublade publiken men det fanns nog en och en annan som inte tyckte om det som kanske tom inte tålde röken. Johan förklarar att han är så förmögen att han gärna betalar böter. Det är väl inte det det handlar om? Respektlöst tycker jag även om det ingick i hans nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback