Lägenhetsvisning och bio

Nu ska jag bara torka golven så är jag klar sen. Vet ni vad jag är mest nervös över? Inte att folk inte vill bo här utan att nån av katterna ska lägga världens mest illaluktande skithög i kattlådan strax innan dom kommer. Även om man tar upp det direkt så är ju doften kvar i några minuter. Tänk om dom tror att det alltid luktar så? Dom kan ju alltid få sticka ner snoken i lådan och glo om dom vill, det ligger sällan korvar i där eftersom jag som numera ickerökare känner dofter på flera hundra meters avstånd. Det enda jag kan hoppas på är att dom som ska titta antingen är superförkylda eller kedjerökare och inte har nåt luktsinne kvar alls.

Ikväll ska det ske. Ikväll ska jag sitta i en vinröd sammetsstol med en dryckeshållare fastsatt. Yes jag ska gå på "Snabba cash" med Carro. Jag fick ju en fribiljett som gäller för två av Malaco så nu ska jag då gå på denna. Sista dagen och allt. Jag och Carro är väl typ dom två i den här stan som inte har sett den eller nåt. Ska bli kulkul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback