Måndag

Jag somnade 3.30 imorse och hade nog sovit till 11 om inte mobilen ringde och väckte mig, av en dotter som vart vaken sen 5.15 och var på jobbet men ville ha sällskap på rasten, vem ringer man och väcker då? Jo mamsen såklart! "Näe jag ville inget särskilt, ville bara ha lite sällskap". Man tackar..i hela 3 minuter. "Nu kan du somna om igen". Näe lilla mamsen kan liksom inte somna om när hon blir väckt. "Näe vad synd". Jaa JÄVLIGT synd. Innan jag lade mig lade jag disken i blöt så den ska jag strax ta. Ville bara dela med mig av en låt som lilla Marre (en kompis till min dotter) satte på Facebook och jag är lättpåverkad när det gäller låtar så nu har jag lyssnat på den 511 gånger så därför ska jag nu göra samma sak. Den heter så fyndigt som "In my head". Ha en bra dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: emmelist

heja Emelie som ringde och väckte dig !:D



själv hatar jag att bli väckt sådär...sen säger dom bara "JAHA, sov du? ja men somna om då så ringer jag sen..." INTE FAN KAN MAN SOMNA OM DÅ INTE?! :D

2010-02-08 @ 21:03:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback