Marcus Birro åkte ur Let´s dance


Nehe det blev inte Elin den här gången heller. Hur kommer det sig att hon alltid får vara den som får stå mot ett annat par och klara sig varje gång? Nog för att jag tyckte att Willy skulle åkt ut idag för det var väl det minsta samba jag sett i mitt liv medan Elin var väldigt duktig tycker jag. Varför göra ett bildspel av det här programmet? Det var ju inte bilder på ett kungabröllop precis. Löjligt, nu kan Marcus Birro vara hemma med sin gravida fru lite mer då.

Bilden har jag tagit på samma sida

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag tycker kanske inte att Willy ska vinna hela kalaset, men han gör förbaskat kul underhållning.

2010-02-13 @ 15:21:52
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback