Melodifestivalen imorgon lördag

Ja imorgon är det då dags för den första delfinalen i året Melodisfestival. Den går av stapeln i Örnsköldsvik. Du kan nu tjuvlyssna på låtarna om du känner för det. Jag har gjort det och jag tyckte att EN låt var bra och det är Linda Pritchards låt. Den hejar jag på imorgon iallafall. Jag saknar dock att det inte är en enda stor tävling som förr i tiden då hela släkten var samlad och vi skrev upp på papper vilka som röstade på vilken och hade naturligtvis den enormt stora Aftonbladet som var flera meter i diameter på den tiden framför oss på mittuppslaget där alla bidragen var synliga. Det var tider det. Här kan du lyssna på låtarna.



Kommentarer
Postat av: Linda

Fläkten har alltid syre. Jag fick den ju för bara ett par månader sen o då hade den förra ägaren blåst ur allt damm. Men jag får göra som du säger. Ska alltså städa dator imorgon =)

Spännande... Haha

2010-02-05 @ 23:56:04
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Doris/doje

Här är det finalen i morgonkväll, håller med dig om att det var roligare förr när det bara var en tävling ...

Önskar dig en skön helg !

Krama,r Doris

2010-02-06 @ 00:39:36
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: pezze

mmmm... tycker jag med....

det blir lite tjôtigt på längden... ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback