Middag, städ och nattbesök

Idag har jag varit hos mina föräldrar och fått god mat och pratat lite skit och en del allvar. Mina föräldrar börjar komma upp i ålder där dom funderar på testamenten. Vi har pratat lite sånt, det är lite olustigt men alltid bra att veta den dagen det händer. Jag har även tvättat och städat lite för om nån timme kommer bästaste Mia och ska sova över och umgås med lilla mig, så underbart för det var ju ett tag sen vi sågs. Hon är min stöttepelare och absolut bästa vän i vått och torrt, det ska bli himla skoj faktiskt. Ligga och garva åt allt och pilla varann på bäret och så. Så detta blir nog det sista inlägget jag gör för idag fram tills hon åker imorgon någon gång så ni får ha en förbannat underbar kväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det samma!

2010-02-13 @ 20:24:46
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Ka

VAD e bättre o veta? hehe

2010-02-13 @ 20:35:42
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback