Nogger gillar sparris

Har ni köpt den där färdiga pizzadegen nångång? En lång och grön förpackning. Det är med tomatsås och degen i en rund mojäng som man ska ta sönder så lägger man upp den på plåt och därefter lägger man på vad fan man önskar. Jag var på ICA förut och köpte sparris och champinjoner, skinka hade jag i frysen. Medan jag lade på sparrisen så kom Nogger (himla tur att jag ser vad jag skriver, några gånger har jag velat skriva Nigger) och som vanligt satt hon nedanför och glodde på mig för det är naturligtvis alltid så att så fort jag går ut i köket så vankas det mat, dock inte till mig enligt henne. Jag skulle bara se om hon är en kompost, slängde ner en sparris till henne och se på fan, hon slukade den också. Ni vet vad man säger om sparris och sex va? Precis, no lickilicki på en tjej som ätit sparris den dan...har jag läst/sett..ja. Det ska tydligen smaka helvete.

Jag hittade ett klipp hos Wille, en ny läsare som faktiskt av någon anledning länkat till mig och gjort sig besväret att tom kopierat min förra header och lagt ut på sin blogg. Har ingen aning om hur karln ens hittade mig men iallafall, gå in på hans sida så kanske ni känner igen honom, han har vart på tv. Iallafall, klippet ja. En duett mellan Leona Lewis och Joey Goldberg. Ledmotivet till filmen "Avatar". Både filmen och låten är helt underbar.
Vill ni glo på vilken Wille jag menar så gå in HÄR 
(Är jag mindre crazy nu Wille? ;) )


 

 


Kommentarer
Postat av: Wille

Haha, aldrig - men jag gillar ju att du e crazy! ;)

2010-02-10 @ 08:36:33
URL: http://willesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback