Ny visning idag

Jag vaknade 9.17 av Madonnas "Revolver", min mobil väsnades väldigt tyckte jag. Det var min hyresvärd, en visning kl 13.30 om det går bra? Jamen visst sörrö. Hon tyckte inte alls det var morgon när jag sa godmorgon eftersom hon varit uppe sedan runt 5. Dom igår var inte alls intresserade alltså. Får hoppas på mer tur idag!

Till er säger jag iallafall GODMORGON!

Inatt var det snöblandat regn och det är tydligen snorhalt på vägarna, termometern här visar på +2. Väderomslag så det förslår alltså. Så ska ni ut på vägarna, take it easy.

Nu dags att ta en dusch och bege sig till ICA.


Kommentarer
Postat av: emmelist

hahaha. sluta nu kvinna! du borde köpa såna här då! man får ett killer ass :D

2010-02-26 @ 13:36:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kommenterade igår ditt inlägg om lägenhetsvisning, men den vägrar ju komma fram..?

Men iallafall, jag hoppas någon jävel nappar idag! Kommer ihåg då jag hade lägenhetsvisning, det var flera stycken som kom. Jag frågade alla om dom var intresserade, varpå alla svarade JA. Min hyresvärd sa att alla tackat nej. Kul.

Men det bästa var en dam som ringde mig först och frågade om det fanns badkar, nej sa jag och vi lade på. Hon ringde igen när hon stod utanför min port. Tanten kom in och frågade vart badkaret var?? Hon tackade konstigt nog nej till lyan också. Vilka idioter det finns... :)

Men hur som helst, lycka till!

Puss & Kram

2010-02-26 @ 14:39:47
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: emmelist

haha levande bratwurst? du e fan för rolig ibland

2010-02-26 @ 15:47:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: NOLL DISCIPLIN FANS

GILLAR DU OCKSÅ NOLL DISCIPLIN? HÄR ÄR BLOGGEN FÖR DIG!



/ NOLLDISCIPLINFANS.BLOGG.SE

2010-02-26 @ 17:11:39
URL: http://nolldisciplinfans.blogg.se/
Postat av: pezze

japp.. här i alingsås e det oxå blött.... igår snöar det som fanken o idag töväder.. men skulle nog slå vad om att det kommer o slå om till en rejäl kyla så allt blött blir snorhala... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback