Polisens makt i ett nötskal

"Männen tryckte upp två tonåringar i ett hörn vid spärrarna på en tunnelbanestation i Stockholm.

Då tog Jesper Nilsson fram mobilen och fotade männen – som sedan visade sig vara civilpoliser.

– De sa till mig att om jag inte raderade bilderna skulle de slänga mig i häktet, säger han till Aftonbladet."

Mer kan du läsa HÄR

 

Återigen har polisen använts sin makt för att få som dom vill. Men som killen säger i klippet "underskatta aldrig en glasögonorm med datakunskaper".

 

 

 


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Jag läste om det där redan igår på killens blogg. De där två snutarna borde få varsin batong uppkörd i röven med senap på.

2010-02-13 @ 16:52:38
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback