Stora bloggpriset!

"Vilka är Sveriges bästa bloggar?

Nu har folket lagt sina röster.

Och på Stora Bloggpriset-galan i kväll får vi svaret.

Pernilla Wahlgren, teknikbloggen Lilla gumman och modebloggaren Kenza. Det är några av de 35 nominerade som tävlar om Stora Bloggpriset 2009.

”Massiv trend”

På en gala på Nalen i Stockholm i kväll koras segrarna i sju olika kategorier. Vinnarna utses av svenska folket – drygt 57 000 röster har kommit in."

 

Mer kan du läsa HÄR

Du kan se galan live på Aftonbladet.se kl 20!

Dessa är nominerade och dom inringade vill jag ska få pris

 

 

Moderskeppet har hjäpt mig mycket när det gäller Photoshop, dom visar videos på hur man gör saker och ting och det är en kanonsida!

Bara ben på Glenn Hysén läste jag när TheCritics gjorde en recension på den bloggen. Den är rolig men mest intressant för dom som gillar fotboll och IFK Göteborg såklart.

Style by Kling vill jag ska vinna just för att hon känns närmast

Heja Abbe är en blogg som man blir varm av att läsa, både Alex Schulman och Linda med bloggen Innan du fanns ville att vi skulle rösta på Heja Abbepappan. Jag gjorde som jag blev tillsagd och jag hoppas innerligt att han också tar hem priset.

365 saker är en bra blogg som man kan få många tips från.

 

Lycka till säger jag!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback