Stora bloggprisets vinnare och hederspristagare

Ja då var det slut då. Det var kul att få se alla pristagarna live så att säga.

Kultur&Nöje: 365 saker (som jag ville)
Politik & Samhälle: Farmor Gun (himla kul faktiskt)
Design & Inredning (Kände inte igen nån)
Prylar & Teknik: Moderskeppet (som jag ville)
Vardagsliv & fritid: Heja Abbe (SOM jag ville att denna blogg skulle få pris. GRATTIS!)
Sport: Bara ben på Glenn Hysén (som jag ville)
Mode: Kenza (som jag inte ville men var hur tippat som helst)

En hederspristagare fanns också, dock inte på plats men Aftonbladets chefredaktör Jan Helin träffade ingen mindre än: Carl Bildt!

Se intervjun och överlämnande av priset HÄR


Kommentarer
Postat av: Josefine ★ Foto-Tankar & Känslor

å tack vad gullig du är!



Ja hur jäkla mkt snö som helst ju....berg av snö!

Känns som vi bor i lappland eller något!



Kram

2010-02-03 @ 22:21:22
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tack så mycket!

2010-02-04 @ 02:43:28
URL: http://www.moderskeppet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback