Ahaaaa

Jag har ju tjötat nu ett tag om att min sketna dator inte hittar maskinvaran till min mobil så att jag kan lägga in bilder. Små händer fattar glest men idag kom jag på det. Man gör självklart en systemåterställning för att kolla om datorhelvetet hittar mobilen efter det. Sagt och gjort. Jag gick tillbaka till den 21 december för att vara på den säkra sidan. Tadaaaaaaa nu har den hittat min mobil och det kan nu komma in några kort igen från min visserligen sketna mobil men det är iallafall kort eller hur? Ibland blinkar det till däruppe och idag kom den berömda glödlampan över mitt huvud!



Följ Hoppfullt psykfalls blogg och läs vägen till en regnbågsbebis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback