Anna Anka ska byta lag?

"Efter en genomförd skilsmässa och en pågående överväger hon nu att byta spår i sökandet efter kärleken.

– Jag får väl bli lesbisk i stället, jag har ingen tur med män, skrattar hon."

 

Här i Sverige finns det nog ingen flata som vill ha det där sattyget iallafall. Jag skulle inte ens ta i henne med grannens nävar! Gud bevare mig väl om hon kommer ut ur garderoben. Sen "blir" man inte lesbisk Anna lilla, man föds med det, öppet eller undermedvetet. Sitt där du och tyck synd om dig själv, jag gör det inte!

 

Läs mer HÄR


Kommentarer
Postat av: Lilith

Jag tror tyvärr att Anna Anka kommer få leva resten sitt liv solo med en dildo. Tvivlar på att det finns någon nu levande man eller kvinna som vill ha hennes som partner. Tycker faktiskt synd om Paul, som blivit så blottad av sin egen fru i media. Hur kan Anna ens ifrågasätta varför han är förbannad och har lämnat henne? Någon jävla integritet/självrespekt/respekt för sin partner måste man väl ha...i synnerhet när man är gift med en världsstjärna. Tycker inte det minsta synd om henne. Hon får skylla sig själv som hellre masturberar i media än i sängkammaren! Dum blondin!!

2010-01-23 @ 11:48:08
Postat av: Sune...the girl

Sv till Lilith: Ja jag tror att dom är ganska lika till sättet därför blir det så här.. Hon har gjort bort sig själv och verkligen visat hur blåst hon är och det är inte till någon fördel om hon inte ska leva ensam resten av sitt liv.

2010-01-23 @ 12:04:31
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Var inte skiljsmässan bara ett pr trick???

2010-01-23 @ 19:00:51
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback