Är detta något nytt?

Att Pia Sundhage är flata har man ju vetat i hur många år som helst och jag har även haft äran att träffa henne när jag själv spelade fotboll när jag var yngre. Minns inte riktigt vad hon gjorde på vår hemmaarena men. Hon har iallafall vart tillsammans med Eva Dahlgren för herrans massa år sen och nu talade hon iallafall öppet om att hon är flata för hela Svenska folket i Nyhetsmorgon imorse. Grattis till att ha kommit ut ur garderoben fast dörren stått öppen i många år iallafall i mitt synfält. Mer kan ni läsa HÄR



Pia idag                                            Pia som jag minns henne



Ni glömmer väl inte av att anmäla er till min Dagens Blogg-tävling va? Gör det HÄR

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback