Avatar - en dundersuccé

Filmen Avatar har inbringat i denna stund inte mindre än 7.2 miljarder kronor och den kostade "bara" 1.7 miljarder att göra. Den hade premiär den 18 december och bara 3 veckor senare så har den alltså blivit en dundersuccé. Jag har funderat på att se den men är inte helt säker än dock. Men alla kommer säkert att se den nångång så jag ska kanske inte vara den enda som inte gjort det.

James Cameron har gjort det igen, mannen som gjorde Titanic till en dundersuccé för ett x antal år sen.

Läs mer HÄR och filmen kan komma att få en uppföljare, läs mer HÄR

Bilden har jag tagit HÄR

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Se den! :D Se den på bio. Där är den nog som vackrast :) Jag var väldigt tveksam, men gick ändå och jag ångrar det inte.

2010-01-08 @ 08:06:51
Postat av: cicci

Usch, jag trodde verkligen att det skulle va en jävla skitfilm. Men nu pratar alla om den och säger att den verkligen är bra. Såg att cinema.se hade recenserat den. Vet inte, vill man se den?

2010-01-18 @ 11:12:10
Postat av: Sune...the girl

Sv till Cicci: Jaaa det vill man. Se den.

2010-01-18 @ 11:34:50
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag har faktiskt inte sätt Avatar, såg bara halva sedan sommnade jag men vill verkligen se om den! :)

Vilken är din favoritfilm rent allmänt då? :)

2011-07-17 @ 16:26:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback