Avklätt kort i orätta händer

Isabella hittade kort på sig sjäv, avklädd på exets blogg och vill nu att han tar bort dom annars hotar hon med polisanmälan.

"– Att bli utsatt för något man själv inte har godkänt, som att visas upp offentligt på det vis som Isabella beskriver, är verkligen att bli kränkt." Mer finns att läsa HÄR

Jag säger inte att ALLA har ställt upp på lättklädda bilder där sin dåvarande eller nuvarande kärlek håller i kameran men väldigt många har gjort det. Just då är det ju en rolig grej och man bedyrar att korten inte kommer i orätta händer, att det är privata foton bara för eget bruk. Men mycket kan hända, man vill hämnas så man lägger ut dom för allmän beskådan. JAG har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det för jag har inga såna kort på några av mina ex men det finns folk som har såna kort för kommande ev hämnd. Det bästa är väl att fullkomligt skita i att vara med på såna kort eller alltid ha på sig Helly Hansendräkt, helst en orange..eller nåt.



Vinnaren i dagens bloggtävling





Kommentarer
Postat av: jompen

sån HH dräkt tänkte jag på.

jag har en sån tröja, orange. ser förskräcklig ut. men ack så skön xD

2010-01-12 @ 16:49:07
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja, att folk vägar litar så på varandra...

2010-01-12 @ 17:02:54
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback