Bättre kondition

Jag efterlyste ju tips på hur man kan träna hemma eftersom jag inte har råd att gå på gym och att mina fötter inte tillåter mig gå längre än 100 meter utan att jävlas. Det kom in några tips och jag tog dom på orden. Jag gjorde iordning en spellista på Spotify och började... nej inte dansa, eller jo..eller näe inte helt. Jag har ju spelat fotboll i flera år så det blev lite som den uppvärmningen, hoppa upp och ner med händerna ihop över huvudet osv. Jag har ju också hållit på med aerobics (trot eller ej)

Visar upp kortet igen då. Så såg jag ut när jag skulle på aerobics och inte när jag skulle på galej som nån trodde

 

Iallafall. Jag gjorde olika övningar härhemma i 25 minuter utan stopp. Så underbart att jag fått bättre kondition. Katterna trodde dock att det var något fel på mig och var nära och ta mobilen och ringa 112. Har man bara bra musik så funkar det mesta. Jag kanske har träningsvärk imorgon eftersom jag använt många muskler som varit sovande sen jag jobbade typ.



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Kul! Och "dans" frigör ju endorfiner=må-brahormoner! :-)

2010-01-30 @ 18:43:24
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback