Bloglovin en fantastisk tjänst

Idag skiftar Bloglovin med att antingen ligga nere eller krångla. Det är nu jag känner en frustration över att behöva skriva in alla favoritbloggar i adressfältet för hand. Bloglovin mailar mig när mina favoriter har uppdaterat ett nytt inlägg så det har varit så smidigt, fram tills idag då. Det är jobbigt eftersom jag följer en del bloggar men annars funkar Bloglovin skitbra så det rekommenderar jag er som läser min blogg att bli medlem i då kan ni ju veta exakt när ni ska gå in och kolla på mitt nygjorda inlägg eller hur? Så jag föreslår nu att ni som inte lagt till mig på Bloglovin och glor hos mig varje dag gör detta NU. Det är smidigt som sjutton...när det funkar alltså.

Inatt satt jag vid datorn till 5.40, inte för att jag inte var trött eller att det fanns så mycket på nätet att titta på utan jag var en medmänniska till en underbar vän. Jag var psykolog, en vän och en stöttepelare. Det är skönt att få vara en sån vän som någon anförtror sig åt, som öppnar sig, låter orden falla som ett vattenfall. Eftersom jag varit i samma situation men kommit några steg längre än henne kunde jag ge tips och råd. Det var skönt även för henne att prata av sig och jag tycker så mycket om henne att jag inte vänder henne ryggen. Jag hade en vän att prata med när jag var i samma situation och det är viktigt att man inte håller allt inom sig, det exploderar en vacker dag och man kommer inte vidare.
Jag vaknade vid 11.30 igen av ett helvetes sendrag i vänster vad och har träningsvärk i hela kroppen typ. Den lilla träningen igår gjorde sig påmind. Jag är väldigt otränad så jag visste att det skulle komma. Jag avstår därför träningen idag och gör det imorgon istället. Jag har fått i mig en tallrik fiberhavregrynsgröt med äppelmos nu iallafall, det var gott och länge sen jag åt.


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag orkar inte med bloglovin, så jag har min lilla länklista på bloggen istället, som jag troget klickar mig igenom ( nästan ) varje dag :-)



Ja, ska man nu vara vaken hela natten så är det ju bra om man gör någon nytta oxå ;-) kramis gumman

2010-01-31 @ 15:34:20
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Ja, givande att få vara den vännen, och sedan är det ju det där med karma...

Träningsvärk botas bäst med träning tyvärr.. ;-)

Sv. Hehehe......

2010-01-31 @ 15:39:37
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Emmelist

lägg upp bananbilden då :D

2010-01-31 @ 15:57:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Gealach

För mig funkar det idag, men det har varit trassel i veckan...

2010-01-31 @ 16:40:32
URL: http://gealach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback