Bytt en bok

I julklapp önskade jag böcker av min dotter. Jag läser väldigt mycket verklighetsbaserade böcker för jag tycker att dom är bättre att läsa. Älskar att läsa om folks olika öden och har en hel del i min lilla bokhylla i vardagsrummet. Dessvärre fick jag en bok av henne jag redan hade läst. Man ska alltså inte köpa böcker till mig bara sådär för jag har oftast läst dom. Igår hittade hon kvittot till boken som dessutom gick ut idag så jag var iväg nyss och bytte den. Jag stod där på Bokia och försökte komma på nån jag inte hade läst, då såg jag den, boken jag länge tänkt att jag skulle köpa, som jag också läst att andra har läst och lovordat den mycket. Alex Schulmans gripande bok om sin pappa "Skynda att älska". Jag kunde inte ha valt en bättre bok eftersom jag också följer hans blogg varje dag som ni säkert har noterat ett antal gånger. Jag länkar inte till honom denna gång för jag tror nog att dom flesta redan vet vart han har sin blogg. Han är i Thailand på semester med sina två favorittjejer nu (lyllos). Så ikväll kommer jag nog att lägga mig mycket tidigare just bara för att få öppna denna och typ sträckläsa.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, så härligt det är att ha en bok som väntar så man rikigt längtar efter att få gå och lägga sig och läsa!

2010-01-20 @ 19:43:43
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback