Den ultimata hämnden på exet

"Den 59-årige mannen kom på den ultimata hämnden på sin 37-åriga exfru.

Tidigt i morse släppte han in 19 möss i hennes brevinkast.

– Hon blev vettskrämd och finns nu på sjukhus, säger Lars Lisberger vid Norrortspolisen.

Polisen fångade in både mannen och mössen.

Den 59-årige mannen är gripen, misstänkt för olaga hot och brott mot djurskyddslagen.

Enligt polisen kom han tidigt i morse till huset där kvinnan bor.

Med sig hade han en papperskasse, fylld med möss, som han hällde i exfruns brevinkast."

Mer kan du läsa HÄR


 

Jag kan inte minnas en enda fobi som mina ex har nu faktiskt och jag har inget direkt otalt med någon av dom. Jo kanske att jag hade kunnat stoppat i en påse med hundbajs i ett ex:s brevlåda för några år sen men jag lägger inte nån energi på några av mina ex nu, det finns ju en anledning till att dom är ex och då ska ingen energi ödslas i onödan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Klokt tänkt...varför ödsla energi på något som inte längre är...

Postat av: Utlandsmamman

Tutut, du har fått en liten award av mig i bloggen. Inser att du kanske redan fått den, eller har fullt upp ändå. Så jag ställer inte krav eller önskemål på någpt länkande osv.

Ville mest bara du skulle veta att jag uppskattar din blogg.



Jag uppskattar inte att du skickat sketna kycklingar till min farm dock! ;-)

Hahaha Kramis

2010-01-31 @ 21:26:09
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback