Dopad...igen

För 8 år sen åkte elitcyklisten Niklas Axelsson fast för doping vid VM i Portugal, nu har det hänt igen. Han har ett positivt blodprov från september.
Varför, jag frågar mig bara varför vill man dopa sig? Jo jag förstår att man vill vinna, att man vill visa att man är bäst men vill man inte göra det på riktiga grunder? Hur kan man leva med att man har fuskat sig till en medalj? Är det inte det som det går ut på? Att man vill bevisa för sig själv att man kan slå alla andra eller åtminstone komma bland dom bästa? Näe, stäng av honom, han ger cykelsporten dåligt rykte och Sverige!

Mer kan du läsa HÄR


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Är det inte ganska mkt doping inom cykling? Har fått för mig det.

2010-01-06 @ 13:10:12
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback