80-talsnostalgi

Tack vare Hillevi så har jag efter många många år äntligen fått lyssna och se den här videon igen. Den var ofta på på förfesterna hos en kompis som minsann hade egen lägenhet som 16åring. Detta är prinsessan av Monaco - Stephanie och jag minns hur jag tyckte att hon var så förbannat söt och tuff och ja det var nog ett liten undermedveten förälskelse, särskilt i slutet, oj oj oj vad snygg hon var. Ja eftersom alla spelade in program på video så var min kompis inte sämre så som sagt, vi hade på den här jämt och först NU, först idag så förstår jag vad låten handlar om även om jag inte kan språket. Det var lite häftigt faktiskt.


 

 

Kolla in vinnaren i dagens bloggtävling

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback