En skrattretande bild

Den har varit inne i Aftonbladet nu i några dagar och jag kan inte annat än garva varje gång. Följer man Let´s dance så läser man om deltagarna och är man intresserad av programmet så vet man också vilka dessa är. Att sudda så dåligt på bilderna får mig att skratta för det syns ju inte vilka det är! Åååh vilka kan det vara?!

 

Är man inte intresserad av Let´s dance så skiter man fullständigt i att ens klicka på länken liksom.

Jaja synd är det om dessa iallafall för dom verkar inte ha turen på sin sida. Men jag ska nog inte avslöja vilka det är för ni har ingen aning va? *fnissar fjolligt*

OM ni nu inte sett Let´s dance och ändå vill glo så gå in och kolla här

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe å jag som aldrig följer sånt här :P är lets dance bra elleR?

2010-01-29 @ 12:19:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Det är ju nästan sött!

2010-01-29 @ 16:04:44
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback