Envis som synden

Igår och inatt bevisade jag för mig själv att jag är förbannat envis. vid 19-tiden fick jag en förfrågan om att hjälpa en tjej med hennes blogg, hon fick inte in headern och ville ha lite småplock på den också. Visst sa jag, ge mig nån timme så ska jag nog fixa det, jo men visst. Vid 22 hade jag fortfarande inte fått in headern, det funkade helt enkelt inte på något vänster. Vi lade ner det eftersom jag inte ätit nåt på hela dagen och kunde inte koncentrera mig. När jag hade ätit så malde den där jävla headern i huvudet, "om jag gör så istället? Kanske sätta den där?" Osv, jag började igen med koderna. Runt 4 imorse hade jag fått in headern och det andra hon bad mig om. Envis är jag men det funkade! Jag gick och lade mig, låg i en halvtimme och kunde inte somna så jag gick upp och började jobba lite med en egen header. Runt 7 imorse sa jag godmorgon till Facebookfolket och gick och lade mig så jag säger detsamma till er. Godmorgon på er!



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det var ju här jag skulle skriva. F´låt!

2010-01-18 @ 16:32:09
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jobbigt ändå.

Ja, man blir stolt över sig själv, när man fixar det. Avskyr när jag inte kan...

2010-01-18 @ 16:46:09
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback