Finns inget skönare

Idag skrev min dotter på msn att hon ville att jag kom till henne och fick middag. Jag frågade vad det skulle bli för gott. Spagetti med bacon fick jag veta, det fick mig nästan att kasta upp eftersom jag är så trött på sån mat men jag tackade ja och åkte dit. Till min förvåning stod hon och stekte wokgryta med kycklingbitar i. Det var det godaste jag hade ätit på länge. Som tack ställde jag mig och diskade medan hon hämtade tvätten, det var hennes pojkväns tur att diska egentligen men han hade gått i skolan hela dan och skulle bygga muskler i flera timmar och skulle säkert vara trött när han kom hem därifrån så jag var en snäll svärmor och gjorde honom denna tjänst eftersom min dotter ska jobba inatt så skulle han ta dit en kompis som skulle sova över.  Det är han som åker med mig och handlar för att han har bil så det går jämt upp.

Min dotter bor på andra sidan stan så när jag stod och väntade på bussen blev jag skitnödig (hoppas inte middagen kommer upp nu gott folk), tänkte att jag snart är hemma. När jag klev av bussen så trodde jag att jag var tvungen att göra mig en hög i stadsparken. Jag har ju tjocktarmsinflammation så man kan inte riktigt kontrollera det där men jag fortsatte, skyndade på mina steg. Att vägen hem alltid ska vara så lång när det är som mest bråttom. När det var 200 meter kvar visste jag att jag inte skulle hinna upp till mig så jag rusade in på en pizzeria, inte en kotte i sikte mer än karlarna med dom svarta håren på armarna som stod och pratade bakom disken, jag hälsade och rusade på toa. Asså finns det något skönare än att skita när man är så fruktansvärt skitnödig? Det är nog fan skönare än en orgasm banne mig. Sen kom paniken, när jag skulle spola så var det stopp i toan, det måste det fan ha vart innan mig men det är så min otur. (Ni som ska äta snart, läs inte följande), jag var tvungen att stoppa ner handen i kröken och gröpa ur det som hade fastnat därinne, jag höll själv på att spy men det var en nödvändighet att få bort det. Till slut funkade det iallafall och jag tvättade säkert händerna i 2-3 min med mycket tvål. Hade jag lämnat toan som det var så hade jag aldrig kunnat köpa pizza där, det gör jag väldigt sällan ändå men nångång kanske jag ska dit liksom. Jag låste upp och gick snabbt därifrån. Glad och nyskiten!

Här är lite kort då jag var hos min dotter och på väg hem.

Hon bor i en etta så det var soffan eller sängen som val att sitta/ligga i

Jag vet inte om denna tös är släkt med mig

 

En fontän i stadsparken, den var finare i verkligheten faktiskt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback