För syns skull?

"Videon har spridit sig som en löpeld över internet.

Menar killen verkligen allvar med att tatuera in ett par glasögon?

Av allt att döma…

Ja.

Han kallas för Matthew.

Videoklippet – som redan setts av över fyra och en halv miljoner människor – börjar i tatuerarsalongen. Tatueraren böjer sig fram och frågar:

– Är du säker på det här? När vi kör finns det ingen återvändo."

 

Jag hoppas innerligt att det inte är på riktigt för då är ju karln skvatt galen. Filmen ska vara en del i glasögonföretaget Ray Ban och filmen ska vara en del i bolagets marknadsföring.

Jaja sanningen kommer alltid fram förr eller senare.

 

Läs mer HÄR

 

 

Bilden har jag snott på samma sida as usual

 

 


Kommentarer
Postat av: karolin chambel



Jag håller på att göra en photobok omkärlekens olika vinklar i dagens samhällle och där vill jag ha med ett kvinnligt homosexuellt perspektiv, Jag ställer fem frågor om kärlek vad du tycker och hur synen förändrats med mera men sen behöver jag även fota dig i en tolkning av hur du ser kärleken om man säger. Har du någon partner är det bara ett plus. tänk lite på karamellen, jag studerar på infokomp gymnasiet i sista året och kommer publicera boken i april ungefär i ca 50 exemlparom inte mer efter frågas. Förstår att det kan låta lite konstigt och lite skrämmande men jag ber dig tänka på saken, och jag vill också medela att detta går under journalist lagen så det är inget sätt somska kunna hänga ut dig eller spelga dig fel på något sätt. tÄNK PÅ DET KRAM karolin chambel ([email protected])

2010-01-16 @ 20:39:57
URL: http://karolinchambel.blogspot.com
Postat av: Jonna

Herregud vilka våghalsar det finns! Själv så skulle jag inte ens vistas med ett par riktiga glajjor för jag tycker redan det är pinsamt! Vet ej varför.



Jag föll för grupptrycket med den där listan. Fan. Jag trodde ensam var stark, men det var det visst inte!

2010-01-16 @ 20:41:42
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

favorit film?

ha en bra kväll.

2010-01-16 @ 21:26:01
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback