Frank Andersson onykter på travgalan

"Frank Anderssons stjärnhäst Red Hot Dynamite blev årets treåring på travgalan i Göteborg.

Men hästens före detta tränare, Timo Nurmos, vägrade att gå upp på scenen och ta emot publikens hyllningar.

– Jag är onykter och enligt Kronofogden äger jag ingenting, sa Frank Andersson på scenen inför 500 gäster."

 

Har jag missat något eller har Frank problem med spriten? Varför i såfall vara onykter på en sån här tillställning?

Jaja mer kan ni läsa HÄR


SVERIGE ute ur EM

Ödesmatchen mot Tyskland slutade 29-30 och Sverige tog inte en enda poäng.

 

Mer HÄR

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Man SKA vara full på tillställningar. Det hör till. Alla tillställningar, barnkalas, begravningar, symöten o hsb-möten.

Fullast vinner. Heja heja heja!!!

Hahaha... Jag är full nu. Inte på alkohol utan antagligen ren trötthet.

Tack för kommentaren. =)

2010-01-22 @ 23:07:17
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Bojinda

Naturligtvis så gick det inte att kommentera artikeln, som oftast när det är något man vill kommentera.. Så jag får väl kommentera här istället.



På vilket sätt chockade han, genom att visa att han är en vanlig människa?

2010-01-23 @ 22:42:06
Postat av: Sune...the girl

Sv till Bojinda: Eftersom du inte har någon blogg som jag kan kommentera svaret i så gör jag det här: Ja men varför är man onykter på en tillställning som man kanske vet att man ska vara i centrum på ett tag?

2010-01-23 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback