Fredag igen

God morgon på er.

Jag somnade runt 3 inatt, jag låg och läste tidningen innan jag somnade. Vaknade runt 9.30 då jag hörde ett borrande någonstans i detta hus, ja jag vet, jag ska egentligen inte höra så mycket när jag sover eftersom jag är hörselskadad men det finns tydligen ljud som tränger igenom och det är just detta borrande. Jag försökte att ignorera det och somna om för jag var med död än levande men till slut så gick det inte. Muttrande gick jag upp, samlade ihop smutstvätten i IKEApåsen och öppnade sovrumsdörren. Som vanligt hade jag båda katterna runt benen som följde mig likt två blodiglar till badrummet. Naturligtvis hade jag glömt att ställa upp toarullen på hyllan. Dom tycker nämligen att det är grymt kul att demolera toarullar så det ser ut som om dom haft värsta slagsmålet med den där stackars rullen, skulle jag ta bort det som var förstört och torka mig med det som var kvar så skulle det bli en ruta, då kan jag lika gärna torka mig med näven. Ett skåp i köket stod på vid gavel, som tur är var det bara kastrullskåpet, ikväll ska jag nog ställa in vattensprutan därinne för är det nåt som Nogger är rädd för så är det vattensprutan, det räcker med att visa den så springer hon till världens ände, *gnider mina händer*.

Kl 12 ska jag tvätta, kan behövas för hade jag väntat en dag till så hade jag fått ringa på grannen och fråga om hon har ett par trosor att låna mig.

Vad ska ni göra idag?

Kolla in vinnaren i dagens bloggtävlingen





Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha jaha! då är jag med :) en bullkuk alltså? :)

2010-01-15 @ 11:24:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja jag har nog gjort det ;)

2010-01-15 @ 11:35:58
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilket sammanträffande! Jag vaknade också av borrande idag! Visserligen så var gubbarna i mitt vardagsrum och borrade, men ändå.

Tvätta på du, det borde jag också göra...

2010-01-15 @ 13:02:52
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback