Göra header till Björn

Björn är en kille som jag är vän med på Facebook. Han är också homosexuell eller bög som det så fint heter. Han är en ny bloggare. Hans blogg kommer vara böginspirerat men han kommer aldrig att blogga om Stureplan det är ett som är säkert säger han. Jag tyckte att hans bloggdesign var lite trist så jag tog mig friheten att fråga om jag kunde få göra hans header och det fick jag. Han vet inte vad han ger sig in på här liksom. Headern kommer vara så bögig så det bara kan bli, just för att reta homofober. Vi får väl se hur den blir när Björn nu får tummen ur skitan och mailar mig kort och uppgifter.
Han har än så länge en liten blyg blogg men jag länkar till honom just för att han verkar vara en sån härlig person.
*Ser Björn springa runt fjolligt och tackar mig för den här länken* Ja varsågod!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Lycka till! Fast du är ju så duktig! Vad glad han ska bli, ska bli kul att se.

2010-01-25 @ 17:55:07
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Björn A

dansar naken i en ring av ostbollar och joddlar en schlager bara för det



Jag ska bara finna åt lite bilder och sånt så skickar jag imorgon tror jag :D

2010-01-25 @ 22:48:41
URL: http://bjornadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback