Grattis Linda!

Idag fyller Linda, tjejen bakom den roliga bloggen Hoppfullt psykfall år, tjejen som tillsammans med sambon som kallas Kärleken i hennes blogg försöker att bli föräldrar genom provrörsbefruktning eftersom det är två tjejer vi pratar om här. Gå nu in och gratta denna roliga kvinna/tjej/psykfall/bloggare/förhoppningsvis 2barnsmor om ett tag.
Jag har ingen aning om hur mycket hon fyller för vi har bara träffats en gång och det över en fika på nån timme.
Grattis grattis och hoppas att du mår riktigt illa av tårtan du säkerligen kommer att trycka i dig utan dåligt samvete!
Kram och köss rätt i plytet!

Jag fick lov att ta detta tjusiga foto ur hennes album på Facebook, det är så här man tänker sig henne jämt. Hon sover säkert så här också tror jag.

Fotot har jag inte snott och för ovanlighetens skull är det personen på bilden som är med i brevet

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, snyggt. Tack så jätte mycket =)

2010-01-17 @ 11:37:03
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback