Grattis till skilsmässan!

Mycket dumt har man läst men detta är nog ett av dom mest korkade idéerna jag någonsin sett. Har vi också skilsmässofester i Sverige? Jag har då aldrig varit på någon. Nog för att någon kanske är glad att slippa karln som aldrig hjälper till hemma eller henne som envisas med att skylla på huvudvärk flera gånger i veckan men ställer man till med en fest då och får presenter till råga på allt? Kanske bättre man inte går tillbaka med dom där 4 brödrostarna man fick på bröllopet, kan ju komma till användning. Är det tal också? "Kära Arne, du har nu gjort det enda rätta, du putta ut henne, må du få många lyckliga år med dig själv, lycka och välgång, Skål!"

Mer kan du läsa HÄR


Kommentarer
Postat av: Susanne

Smyger in och säger HEJ! Av någon anledning så började jag läsa din blogg (läser inga annars), och nu kan jag inte sluta....Vilken härlig tjej du är..och rolig också. Jag hejar på dig Sune!

Allt gott

Susanne

2010-01-18 @ 19:52:51
Postat av: Sune...the girl

Sv till Susanne: Vad kul att höra/läsa, sånt gillar vi. Tummen upp! Det finns många bra bloggar du kan börja läsa annars, måste vara trist att bara läsa min :). Välkommen åter.

2010-01-18 @ 20:13:04
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Håller med Susanne!

Ja, tyckte den var skön, han hade som nyårslöfte att gå ner ett kilo till midsommar.. Låter sunt tycker jag, man ska ju ha realistiska mål...

Såg du att hon som hade gjort headern tyckte det blev jättefint oxå?! :-D

2010-01-18 @ 20:58:56
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jooo...jag har tassat runt o tittat på dina favoriter också.... Hoppfullt psykfall är också en toppen tokrolig tjej....så jag spökar runt här för att få en dos "må bra" medicin. :) Tack säger jag..för att ni får mig att skratta..ibland så att tårarna rinner. Jösses vilka härliga människor det finns som ni!!!



Kram

Susanne

2010-01-18 @ 21:30:08
Postat av: Sune...the girl

Sv till Susanne: Gött att vi kan glädja, vi är två riktiga glädjeflickor alltså :D. Hur länge har du läst min blogg då? Började säkert imorse ;)

2010-01-18 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback