Guldbaggens nomineringar

Jag brukar inte titta på Guldbaggegalan för att det har inte funnits några filmer jag velat se få en Guldbagge men  i år kan det ju bli spännande, eller ja, jag kan sätta på att Milleniumfilmerna "Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden" får något pris iallafall annars är det skandal. "I taket lyser stjärnorna och Prinsessa" är två andra som är nominerade i bästa filmkategorin. Noomi Rapace för ”Män som hatar kvinnor” är nominerad i kategorin Bästa kvinnliga huvudrollsinnehavare och jag blir besviken som fan om hon inte får det priset för hon är nog en av Sveriges absolut bästa kvinnliga skådisar just nu.

Mer kan du läsa HÄR


Bilden har jag tagit/lånat/snott på samma sida som artikeln

 

Följ Hoppfullt psykfalls blogg, vägen till en regnbågsbebis

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback