Hade jag bara haft ett jobb så...

hade jag med glädje jobbat för Haiti. Jag hoppas att många tänker just på Haiti kl 14-15 på torsdag och att det är för det folket ni jobbar. Jag ska med glädje se på när det arbetande folket får ihop massa pengar till dom nödställda.

Jag är så innerligt trött på alla dom arbetsgivarna jag sökt jobb hos. Kan dom inte vara lite hyggliga när dom vet att hur många som helst är arbetslösa? Nåt finns det väl att göra hos dom som kanske underlättar för dom anställda som jag kan göra? Är så innerligt trött på att varje dag få tänka på vad jag ska äta, OM jag ska äta, vända på varenda krona jag har och jag är fruktansvärt trött på pasta och ris. Vi har alla en gräns, den är snart nådd för mig.






Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår dig. Fy fan vad jag förstår. Önskar jag inte gjorde det,önskar att ingen skulle behöva va med om o förstå.

kramar om

2010-01-19 @ 13:42:14
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback