Hans Brettschneiders sambo sur när han ringde

"Redan under festen i örådet fick Hasse ringa ett hemligt samtal hem för att berätta för sin sambo att han vunnit ”Robinson”, och en halv miljon kronor.

– Produktionsbolaget stack en mobiltelefon i min näve och sa att hon är den enda som jag får berätta om segern för.

Men reaktionen blev inte vad han väntat sig.

– Lena frågade först ”är du full” och när jag sa ”nej, men jag har vunnit Robinson”, svarade hon bara ”jaha, här är klockan mitt i natten” och sen hann vi inte prata så mycket mer. Hon var inte så imponerad över segern, säger han med ett skratt."

Mer kan du läsa HÄR

Hoppas innerligt att Hans sambo är gladare nu att han vann. Hade jag varit sambon så hade jag skitit i att det var mitt i natten och ändå tyckt att det var värt det eftersom vinsten var viktigast.

 

Bilden har jag tagit på samma sida

 

Aftonbladets Ylva Niklasson tycker till om vinnare och förlorare HÄR

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback