Inget jag är bra på

Sitter här och beundrar folks bloggar av olika slag. Folk som tjänar pengar på nåt dom är bra på. En del tecknar, här är en otroligt bra tecknare addedraw. En del kan göra fina bloggdesigners, här är en av många dexedrinee och andra dom är så pass bra bloggare att dom tjänar pengar på det. Men jag då? Vad är jag så bra på att jag kan tjäna pengar på det? Hm, ja alltså det finns ju en grej men asså sånt är olagligt att ta betalt för så nej. Jag skulle vilja kunna göra bloggdesigners men jag är totalt rudis på Photoshop, jag har verkligen försökt men nej det verkar inte ligga för mig det där. Behöver verkligen en inkomst som kan göra att jag åtminstone kan unna mig nåt litet för att jag vara glad den dagen åtminstone. Jag har sökt jobb men nu märker jag att jag knappt kan dammsuga utan att jag får sjukt ont i ryggen efteråt.

Jaja ni som är duktiga på nåt som ni kan ta betalt för att göra åt andra kan skatta sig lyckliga.


Kommentarer
Postat av: Gealach

Ja, skulle också vilja ha något man kan tjäna pengar på bara "sådär"...

2010-01-04 @ 15:49:02
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Min dröm är ju att kunna tjäna lite extra på att blogga.

Det kommer att gå en dag, jag känner på mig att både du och jag hittar något, för visst är vi så pass bra på någonting så att vi kan tjäna på det? Vi ska hitta det!

2010-01-04 @ 20:50:37
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback