Inget sammanhang i mina drömmar

God morgon, den kunde ha varit bättre faktiskt, är otroligt trött men det är jag allt som oftast ändå så spela roll. Dom senaste veckorna har jag inte drömt alls eller iallafall inte kommit ihåg dom. Kl 8.39 vaknade jag av att dom höll på nere på gatan, jag ville verkligen inte gå upp den tiden så jag tog hörapparaten (avstängd), satte i den i örat och vände mig och somnade om (hör ytterst lite med två öron som är igentäppta, smart va?) Iallafall så började jag drömma. Helt plötsligt var jag hos Ewa min kompis, vi skulle tydligen till en kusin till henne som fyllde år, nån sekund senare så var vi fulla hemma hos henne, jag var utan strumpor och frågade om hon hade några att låna mig, hon tittar ner på mina skor (hur fan fick jag på mig dom)och säger att jag ska täppa till hålet mitt på dom istället så behövs inga strumpor (??) Jag tittar mig i spegeln och helt plötsligt ser jag ut som ett barn som har borstat tänderna med hela fejjan, tandkräm runt hela munnen (?) Sen satt vi i en taxi på väg och då helt plötsligt är det nyårsafton och fullt med folk ute, jag hör Ewa säga till taxichauffören att hon hade fixat ett jobb till mig för att jag ville följa med henne till kalaset (?) och beklagade sig samtidigt att ungdomarna har för lite på sig nuförtiden, dom går ut i bara tshirt under jackan. Väl på kalaset så kände jag att jag hade två jättestora hål i byxorna, eller rättare sagt, det var en reva under varje skinka. Sen vaknade jag och jag låg ett tag och undrade hur sjutton man kan drömma såna här saker, vart kommer det ifrån. Det där med jeansen kan ju vara så att jag inte har råd att köpa något nytt men att jag har gått upp i vikt.

Jag har konstiga drömmar jämt, ingen logik i nåt.


Vinnaren i Dagens bloggtävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback