Jag tror vad jag vill jag

Igår runt 13 ringde det på dörren. Jag öppnar i tron om att det var posten, ibland ringer han på för att det är någon större post som inte får plats i springan i dörren (är bäst att tillägga det). Där öppnar jag, i en icke iordninggjord frisyr, mysbyxor som är för långa som jag får dra upp till armhålorna och två katter som genast är där och nosar på deras byxor. Då slog det mig, just fan, dom skulle ju sätta in radondosor i mitt hem idag, det hade jag glömt! In går en man som har ett skägg som säkert inte ansas på 10 år, glasögon tjocka som flaskbottnar och ringar i båda öronen. I hallen står det en yngre kille kvar med ett block i näven. Skägget frågar om en stol och börjar klippa ståltråd, skiten skulle upp i lampan! Ja det är väl den högsta punkten. En i vardagsrummet och en i gästrummet skulle det vara. Nu ska dom där hänga här i 2 månader! Ja inte killarna utan dosorna såklart. Jag blir lite nojig, är det verkligen dosor för radon? Kanske är det istället små videokameror? Hyresvärden kanske vill kolla vad hyresgästerna sysslar med om dagarna. Ja dom lär nog få tidernas tråkigaste videofilm här då isåfall. Katter som springer omkring och leker (hey naturrutan) och jag i gästrummet med ryggen mot den där videokameran, jag kanske ska vända mig om och dra upp tröjan? Ni vet, släpp fångarna loss det är vår? Så är det typ året om hos mig, går inte med bh hemma. Jag kanske ska pilla mig på bäret för att filmen ska bli lite roligare? Jaja jag får se om 2 månader om jag får kommentarer från folk att dom sett mig på youtube.

 

By the way så vill Madonna som är 51 år ha barn med Jesus, ja alltså inte DEN Jesus utan hennes 22åriga pojkvän och ska gå till läkare nu. Alltså, räcker det inte med dom hon har? Hur ska hon ha tid med en till?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha. fan vad härlig du e :D

2010-01-19 @ 12:12:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hur länge stannade skägget och den yngre då?

2010-01-19 @ 13:14:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback