Jag tycker om dig

Du ska veta att jag finns här för dig, jag vänder dig aldrig ryggen. Känn min närvaro när du mest behöver den. Hör av dig när du känner att du vill prata av dig. Jag är så glad att våra vägar har korsats. Jag tycker om dig grymt mycket och vill dig bara väl. Du kan lita på mig till 100 %, allt du säger till mig stannar hos mig förevigt. Önskar bara att jag bodde närmare dig eller du närmare mig så skulle jag hålla om dig och bara finnas till. Du förgyller min vardag med dina galenskaper och du får mig att skratta mer än en gång om dagen. Saknar dig när du inte är närvarande. Du är aldrig ensam, glöm aldrig det. Jag skulle vilja ge dig styrkan, ge dig hopp, ge dig mod och framför allt ett bra liv. Jag vänder dig aldrig ryggen, jag finns här. Jag skriver inte ut ditt namn, du vet vem du är ändå. Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Åh, vad snällt skrivet! Hoppas personen är glad och tacksam för en sådan vänskap.

2010-01-31 @ 08:41:08
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Den som denna text är till kan jag lova är jätteglad och denna person återfick lite av sin styrka bara genom att få dessa ord tillägnat henne/honom. Du är underbar, Sune. Önskar att alla hade någon som dig. Du ger styrka och välmående genom att bara finnas till hands och jag är så glad att jag "träffat på" dig! Miljoner kramar! Någon dag ses vi!

2010-02-02 @ 00:09:47
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback