Konstig julgran

Jag är ju medlem på Facebook och spelar som många många andra Farmville. Några veckor innan jul fick vi ju en julgran som vi skulle samla julklappar och skit i. Jag upptäckte för några veckor sen att amerikanarna har en väldigt konstig julgran, ja iallafall på Farmville, i och för sig så är väl inte rosa och gröna kor normalt att ha och heller inte pingviner men iallafall kolla bilden nedanför. I toppen har dom ingen vacker stjärna som vi har utan en...ANKA! Varför det? Och kollar ni nere till höger så hänger det en griseknoen i granen. Hur normalt är det? Julen är över för ett tag sen men tror ni att man kan radera granhelvetet? Näääe man kan bara flytta på den till nåt annat ställe på farmen. Hade jag kunnat så hade jag stuvat in den på utedasset men det har jag inget ens. Man kan få julklappar som man ska öppna... 100 stycken! Innan jag har fått så många så har det blivit midsommar, ja hade det vart amerikanarna så hade dom la använt granhelvetet som midsommarstång, om dom nu hade firat det. Hur länge ska vi behöva ha den där? Till nästa jul? Näe jag klagar inte på Farmville, det är kul att spela ibland. En natt satt jag i 2 timmar och fixade och hade mig, det är ett pilljobb om man inte vill hafsa ihop allt och det vill man kanske inte.

Det är min hobby, vad är er?

Nu ser jag även en stampe i granen, blir bara värre och värre

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha låter bra det ;) hoppas du dreglat och snarkat jädrigt gott inatt då. själv ska jag ut i dunderkylan nu och köra en ännu kallare bil mot jobbet. hoppas jag inte somnar vid ratten bara :)

2010-01-08 @ 06:06:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Tja, FarmVille är en stor hobby här med..

Ja, det var så kul, skrattade så mycket och gott. Som det ofta blir när det är spontant.

2010-01-08 @ 06:32:10
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Men vad är vitsen med den här bensin/bränsle-grejen?

2010-01-08 @ 06:33:06
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Gealach

Det blir rätt mycket Farmville här med - och nu har jag börjat med Country Life också... :-)

2010-01-08 @ 08:20:41
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, ankan in the top är ju förtjusande. Helt guldig o skimrig.

Nästan så jag får starta farmville igen just för granens skull.

Känns ju rätt så verklighetstroget ändå. För om vi hade haft en gran kan jag svära bort både ungen o nästa unge att den hade stått i ett hörn utan barr till midsommar.

Tack för ditt förslag. Du får jätte gärna skriva ett inlägg om det vi är mitt upp i med.

Vad jätte snällt.

Metro delar ju inte ut slantar nu för tiden så jag kan inte dela vinsten med dig =)

Nä men skämt å sido så vore det jätte snällt.

niger djupt o graciöst

2010-01-08 @ 09:47:20
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback