Larz-Kristerz

Ni som har läst DETTA inlägg kan jag nu tala om att både kaninen och fåret har fått mat idag, dom log och jag log sketbrett. Ett inre lugn har just landat i mitt blödiga hjärta.


Igår skrev en Facebookvän till mig i sin status "Jag måste ringa Carina, får inte glömma det..." Han skrev också att den hade fastnat så pass att den hade förstört hans dag. Jag skrattade och sa att jag aldrig hört den. Jag tog ner Larz-Kristerz på Spotify och lyssnade..sen slutade jag att skratta åt honom, nu var det tvärtom, låten från helvetet har fastnat hos mig också! Inte bara den låten utan dom flesta men den där Larz-Kristerz är en otrogen typ, han sjunger att han är trogen Elinore men ändå har han både Carina, Corinne, Elinore och Eva, fy sjutton för honom. Innebär detta nu att jag måste hitta en flickvän som heter Carina och sjunga den för henne för att bli kvitt skitlåten ur mitt huvud? Kunde det inte vara nån annan låt som fastnade istället? Typ Balls to the wall? Det hade vart rätt skoj.
Jaja nog om detta. Hur har er dag varit hittills?


Rösta gärna på mina finalister i Dagens bloggtävling HÄR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback