Leker med Gimp

Eftersom jag inte har någon aning om var jag gjort av min Photoshopskiva och Adobe inte tillåter mig låna deras program fritt igen så har jag laddat ner Gimp. Jag suger verkligen getpung på detta men jag lekte i väntan på att John Blund skulle komma till mig efter att han hade vart hos BajsMalin men hon verkar fan ha använt honom som gosedjur eller nåt för han har inte dykt upp. Jag gjorde en rätt dålig bild men det är lite kul att testa på olika saker.
Den här får duga tills jag får Photoshop för jag vill kunna det!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

God morgon!

Jo, visst låg jag och sov igår :) Skönt!

Känner mig redan liiiite bättre, men än hurrar jag inte! :P

Kram

2010-01-14 @ 09:29:29
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

DU ÄR BOVEN!! :P



PUUUUSSSS! (John blund kom inte till mig fören klockan slagit halv 5 imorse.. :/

2010-01-14 @ 21:13:35
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback