Magnus Carlsson

Jag gillar att lyssna på Magnus Carlsson och även när han var med i Barbados. Ni som har mig på MSN vet att jag i 2 dagar lyssnat på Barbados (om nu nån har noterat det). Jag noterar iallafall att han sjunger om flera tjejer, ja olika låtar såklart. Undrar vad han som bög känner när han sjunger om Veronica, Belinda eller Madeleine, får han ha spypåse brevid sig eller han kanske tänker på Lars, Stellan, Sten-Urban eller Maj-Björn istället? Vad händer om han skulle börja spela i ett dansband igen, skulle han inte kunna byta ut dom kvinnliga namnen då till killnamn? Kommer det bara läderbögar till Dansbandsgalorna då eller? Måste det vara så heteroaktigt i texterna? Jag skulle skriva en låt om när jag föll för Melitta, FiaStina, Roberta och KockMadde och hade gangbang för att jag inte kunde välja. Är det FÖR flataktigt tycker ni? Bara så jag vet innan jag ringer Bert Karlsson.

Bilden snodde jag HÄR

 

 

Vinnaren i dagens bloggtävling

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! Det låter nog bättre om du varit rökfri en längre period INNAN du predikar! :P

Grattis till dag 11 iallefall :)

Kram

2010-01-12 @ 17:00:15
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Hillevi

Nänä, you go girl, tror det kan bli en hit!

Ja,jag vet, jag är hopplös... Virrpanna och klantig. Fast jag gillar ju att hänga hos dig så jag brukar stanna och mysa lite extra.

2010-01-12 @ 17:06:49
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det tycker jag låter som en klok idé! Om jag blir nån sjukare så slutar jag också, det här är svårt som det är nu.

Jag är personlig assistent. Sen har jag jobbat med dementa. Men planerar att börja skolan i augusti och läsa mig till behandlings assistent :)

Vad gjorde du innan all denna fritid?

2010-01-12 @ 17:16:49
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Hillevi

Hmm.. Spontant- korvgryta typ stroganoff? Eller ungsgratinerad? Fick lite idétorka...

2010-01-12 @ 17:35:43
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Hehe, sant.. Jag skulle ugnsgratinera den.

2010-01-12 @ 17:52:01
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Anette

Shiiiiiiiiiiiiiit så snygg han var på den bilden :) Jag bara älskar honom oxå, har alltid gjort och kommer alltid göra :) Har ju "träffat" honom några gånger!

Puss

2010-01-12 @ 19:35:01
Postat av: Anette

Shiiiiiiiiiiiiiit så snygg han var på den bilden :) Jag bara älskar honom oxå, har alltid gjort och kommer alltid göra :) Har ju "träffat" honom några gånger!

Puss

2010-01-12 @ 19:35:18
Postat av: Anonym

Sv till dregglande Anette: Aha ja han ser bra ut. Jag pratade lite med honom på Priden för 2 år sen :) Puss

2010-01-12 @ 19:38:09
Postat av: Ante

En riktig bög har du där du..

2011-04-29 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback