Min första Award!

Jag har fått min första utmärkelse och den kommer från en vän från förr (nu är vi cybervänner), Utlandsmamman, tack så jättemycket, uppskattas mycket ska du veta.




Eftersom jag aldrig riktigt fattat hur man gör med dessa så är det helt nytt för mig men jag sneglar lite på Utlandsmammans blogg och ser hur hon har skrivit.
När man får den så ska man skriva sju saker om sig själv samt ge den vidare till sju andra och länka till dem. Sen ska man lämna ett meddelande till dessa sju och tala om att de fått awarden. Man ska också länka till den man fått den av, och det har jag redan gjort.
Jag skriver ju i stort sett om allt som händer i mitt liv och det är ju inte så mycket som ni märker men det finns säkert 7 saker ni inte vet om mig så here we go.

1. 1990 vann jag stans tävling i luftgitarr på ett uteställe, priset var ett paket kondomer och en liten påse ostbågar, kondomerna hade jag kvar 10 år senare (orörda). Jag fick även åka till Stockholm för att tävla vidare men eftersom man var tvungen att vara helt nykter sket jag i att åka upp.

2. Detta står kanske nånstans i bloggen men jag är jätteduktig på att brodera (om jag får säga det själv) och har gjort många tavlor både till mig själv och andra.

3. Jag är beroende av musik, jag har mobil med headset i med antingen musikspelaren på eller Rix FM när jag diskar eller dammsuger, jag måste ha headsetet på med musik vart jag än går, en gång glömde jag headsetet hemma och fick panik vilket slutade i att jag gick in och köpte ett nytt.

4. Jag har en enorm otur när det gäller bilar (helst pappas), det har hänt saker av en slump med nästan alla hans bilar som jag har lånat, fläktremmen har gått av, motorn har havererat, vattenpumpen har spruckit.

5.Jag har varit på religiösa läger och sjungit andliga sånger då jag var liten, mina morföräldrar var kristna.

6. Jag har svårt att umgås med för snygga människor då jag känner mig ännu mer som en ful ankunge.

7. Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor och säger knappt flaska.

Ja, det tog sin lilla tid att få ihop 7 grejer om mig själv och nu ska jag alltså skicka den här awarden vidare till 7 stycken andra. Det är svårt, önskar jag kunde skicka dom till alla bloggare jag läser men jag har av dom valt ut:

Hillevi

Emmelist

Frogprincess


Hoppfullt psykfall

Gealach

Josefine Foto - tankar & Känslor


Da Queen

Dessa vill jag alltså ska komma i blickfånget ett tag just för att jag uppskattar deras bloggar!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

nej fan. jag staplar alltid bananerna bäst och snyggast :D du får komma och titta nån dag! kan visa melonerna också!



hmm... det där lät fel...? :P

2010-02-01 @ 00:38:40
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

Åhhh tack vad glad jag blev när jag såg att jag fått en adward...

hihi jag har fått fyra fem likadana och lägger inte ut den...men så klart länkar jag dig i mitt inlägg =)!!KRAM

2010-02-01 @ 10:40:46
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så jätte mycket =)

2010-02-01 @ 13:28:14
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Gealach

Tack så mycket!

Ska se om jag lyckas klura ut sju spännande saker om mig! :-D

2010-02-01 @ 17:28:37
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Tack för awarden.

Den uppskattas :-)

2010-02-01 @ 19:10:23
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Tack så jättemycket! kram

2010-02-01 @ 19:59:32
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback