Nadya Suleman viker ut sig

"För ett år sedan födde hon åttlingar.

Nu viker Nadya Suleman, 34, ut sin kropp i bikini.

Orsaken: den arbetslösa singelmamman måste försörja sina sammanlagt 14 barn.

Hon blev Octomom med hela världen tack vare sin åttabarnsgraviditet.

Men istället för att skildras som en mirakelmamma fick amerikanska Nadya Suleman utstå en hel del kritik – särskilt sedan det visade sig att hennes åttlingar tillkommit genom provrörsbefruktning."

Mer kan du läsa HÄR

 

Jag kan för mitt liv inte förstå att man vill ha ett barn till när man redan är ensamstående med 6 stycken men jag kan däremot förstå att hon på något sätt måste försörja sina barn och har man inte en kropp man skäms över och det inte är naket så varför inte. Det är inte värre än att gå på stranden och visa upp sig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Javafasen, a girl´s gotta to do... Men jag fattar inte det här med att skaffa 14 barn. det är själviskt utöver allt förnuft?!!

2010-01-30 @ 18:22:35
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback