Ny adress kanske?

"Jag vill ha en egen måne" sjöng Ted Gärdestad. Nu kan det bli en möjlighet, kanske inte att man kommer bo där ensam men det är möjligt. Ett hål har hittats på månen. Hålet, vid Marius Hills-regionen på månen, är 64 meter brett och 80 meter djupt och upptäcktes av den japanska rymdfarkosten Selene i slutet november förra året.

Om man nu vill flytta dit och det inte är större än så och många vill dit, kommer det finnas bostadskö då eller?
Kanske är bättre för oss som är arbetslösa? Att ha ett jobb på jorden och bo på månen kanske är lite väl långt att pendla mellan för jag tror nog inte arbetsgivaren går med på att ge reseersättning.

Mer kan du läsa HÄR


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tror inte heller man får reseersättning, haha =)

2010-01-03 @ 15:58:41
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Jag tror nog att jag stannar kvar på jorden...

2010-01-03 @ 19:41:45
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback